تصور کنید یک روز صبح از خواب بیدار میشوید و متوجه میشوید که نمیتوانید وارد حساب اینستاگرام خود شوید. پیامهای مهم، عکسهای خاطرهانگیز و ارتباط با دوستان و فالوورهایتان همگی در دسترس نیستند. در چنین شرایطی، دانستن نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام میتواند راهکار خوبی برای حل مشکل شما باشد. در این مطلب آموزشی از مجله سـیسـبان، قصد داریم شما را با روشهای مختلف آموزش تماس با پشتیبانی اینستاگرام آشنا کنیم. از سادهترین راهها شروع خواهیم کرد و قدم به قدم شما را راهنمایی میکنیم پس با ما همراه باشید تا بدانید چگونه در مواقع ضروری با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.
**نکته: تماس مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام امکانپذیر نیست. برای رفع مشکلات ایسنتاگرام میتوانید با کارشناسان باتجربه ما تماس بگیرید. تماس از تلفن ثابت: 9099071461 تماس با موبایل : خرید بسته تماس**
روشهای تماس با پشتیبانی اینستاگرام
روشهای گوناگونی برای تماس با پشتیبانی Instagram موجود است که در زیر این روشها به صورت کامل و جامع مورد بررسی واقع شدهاند.
استفاده از مرکز راهنمایی (Help Center)
دسترسی از طریق مرورگر:
- برای ورود به مرکز راهنمایی یا Help Center به لینک https://help.instagram.com/ در مرورگر خود مراجعه کنید و مکشلات خود را در میان مشکلاتی که در این سایت ذکر شده است، پیدا کنید.
دسترسی از طریق اپلیکیشن:
برنامه اینستاگرام را باز کنید. روی آیکون پروفایل (Profile) در پایین سمت راست ضربه بزنید. حال مجدد روی ☰ (Menu) در بالای سمت راست ضربه بزنید.
به بخش راهنما (Help) بروید.
حال در این بخش روی privacy and security help ضربه بزنید.
حال صفحهای برای شما باز میشود که حاوی مقالاتی در مورد مشکلات رایج اینستاگرام است. در نوار جستجوی بالای صفحه، کلمات کلیدی مشکل خود را وارد کنید (مثلاً مقالاتی در مورد حذف شماره تلفن از اینستاگرام، مشكل ورود به اپلیکیشن اینستاگرام و غیره). با این کار فهرسی از مقالات مرتبط نمایش داده میشود.
مقالهای را انتخاب کنید که بیشترین ارتباط را با مشکل شما دارد (مثلاً مشکل ورود به اینستاگرام یا مشکلات استوری اینستاگرام و غیره) و در گام بعدی دستورالعملهای گام به گام مقاله را دنبال کنید. برخی از مقالات شامل فرمهایی هستند که باید پر کنید.
ارسال گزارش یک مشکل در اینستاگرام
به منظور ارسال گزارش به پشتیبانی اینستاگرام مجددا به بخش https://help.instagram.com/ بروید. حال در این مرحله با انتخاب انتخاب حریم ارسال گزارش یا Report a problem به ارسال گزارش مد نظر بپردازید.
حال دوباره طبق تصویر زیر گزینه وسط صفحه را انتخاب کنید:
در این بخش هم فهرستی از مقالات برای موقعیتهای رایج گزارشدهی نمایش داده میشود. گزینهای که بیشترین شباهت را به مشکل شما دارد انتخاب کنید. در متن مقاله، لینکهایی برای گزارشات وجود دارد. روی این لینکها کلیک کرده و گزارشات خود را ارسال کنید.
فرمهای گزارشدهی رایج به صورت موارد زیر هستند:
- گزارش مزاحمت و آزار
- گزارش نقض کپیرایت
- گزارش کاربران زیر 13 سال
- درخواست بازگرداندن حساب غیرفعال
- و غیره هستند
حال فرم را با اطلاعات دقیق پر کرده و روی دکمه ارسال (Send) کلیک کنید.
تماس با پشتیبانی اینستاگرام با تکان دادن گوشی
یک روش جالب برای گزارش سریع مشکل، تکان دادن گوشی هنگام استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام است
مراحل:
- اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.
- گوشی خود را تکان دهید تا پنجره گزارش مشكل ظاهر شود و سپس Report problem را بزنید:
- حال روی include and continue کلید کنید.
- در پنجرهای که ظاهر میشود، مشکل خود را توضیح دهید.
- میتوانید اسکرینشات یا فایلهای مرتبط را نیز ارسال کنید.
ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام از طریق ایمیل
- ایمیل پشتیبانی support@instagram.com
این ایمیل در گذشته فعال بود اما اکنون غیرفعال است. کاربران پس از ارسال ایمیل، یک پاسخ خودکار دریافت میکنند که آنها را به مرکز راهنما ارجاع میدهد.
نکته: اگر مشکلی از طریق اپلیکیشن گزارش شود، ممکن است اینستاگرام از طریق ایمیل به شما پاسخ دهد. این ایمیلها معمولاً از نوع no-reply هستند و به درخواستهای شما مستقیماً پاسخ داده نمیشود.
ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام از طریق فیسبوک و ایکس
برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام از طریق شبکههای اجتماعی دیگر، میتوانید از فیسبوک یا ایکس استفاده کنید:
- فیسبوک: به صفحه رسمی اینستاگرام در فیسبوک به آدرس facebook.com/InstagramEnglish بروید، سپس گزینه Message را انتخاب کنید و مشکل خود را در پیام توضیح دهید.
- ایکس: از طریق اکانت ایکس خود، به بخش پیام مستقیم (Direct Message) بروید و پیام خود را به آدرس @instagram ارسال کنید.
این روشها میتوانند برای جلب توجه تیم پشتیبانی مفید باشند، بهویژه اگر سایر روشها کارساز نبودهاند.
سوالات متداول
آیا اینستاگرام شماره تماس مستقیم برای پشتیبانی دارد؟
- اینستاگرام شماره تماس مستقیم برای پشتیبانی عمومی دارد اما پاسخگویی خودکار و پیچیدگی استفاده از آن ارزش امتحان کردنش را ندارد.
چقدر طول میکشد تا اینستاگرام به درخواست پشتیبانی من پاسخ دهد؟
- زمان پاسخگویی متغیر است و میتواند از چند ساعت تا چند هفته طول بکشد، بسته به نوع مشکل و حجم درخواستها
آیا میتوانم حساب هک شده خود را بازیابی کنم؟
- بله با استفاده از فرم گزارش حساب هک شده در بخش پشتیبانی اینستاگرام میتوانید برای بازیابی حساب خود اقدام کنید.
چرا اینستاگرام به درخواست پشتیبانی من پاسخ نمیدهد؟
- با توجه به حجم بالای درخواستها، ممکن است پاسخگویی به همه امکانپذیر نباشد. سعی کنید درخواست خود را دقیقتر و با جزئیات بیشتر ارسال کنید.
امیدواریم که آموزش تماس با پشتیبانی اینستاگرام برای شما مفید بوده باشد. اگر سوال در مورد این مطلب دارید میتوانید زیر همین مقاله بپرسید و یا برای دریافت مشاوره از کارشناسان با تجربه مشکلات کامپیوتری و موبایل تماس بگیرید
شماره هوشمند کشوری: تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور بدون صفر و کد
1461 907 909
تماس اعتباری: تماس با موبایل یا تلفن ثابت با 40دصد تخفیف