اینستاگرام

حل مشکل ورود به اینستاگرام

حل مشکل ورود به اینستاگرام

مواجه شدن با مشکل در ورود به اینستاگرام می‌تواند برای ما عذاب‌آور باشد؛ حال اگر صاحب یک پیج بیزینسی باشیم، دیدن این پیام قطعا یک کابوس است. مشکلات اینستاگرام به دلایل مختلفی روی می‌دهند؛ اینستاگرام یک پلتفرم حساس به قوانین است و در صورت اهمال ممکن است اکانتتان را برای همیشه از دست بدهید. با ما در این مطلب همراه باشید تا این قوانین، دلایل بروز مشکلات در ورود به اینستاگرام و روش رفع دیگر مشکلات اینستاگرام را بازگو کنیم.

حل مشکل ورود به اینستاگرام

انواع مشکل در ورود به اینستاگرام

دلایل زیادی هستند که می‌توانند باعث بروز مشکل در ورود شما به اینستاگرام شوند. در ادامه این مشکلات رو روش حل انها را بررسی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

 رمز عبور را اشتباه وارد می‌کنید.

در این حالت کار ساده است و تنها باید رمز عبور خود را عوض کنید. برای این کار باید یا به شماره تلفن خود دسترسی داشته باشید و یا به ایمیل متصل به اکانت اینستاگرامتان. اگر به هیچ‌کدام از آن‌ها دسترسی ندارید، متاسفانه باید با اکانت خود خداحافظی کنید. برای یادگیری نحوه ریست کردن رمز عبور خود می‌توانید به مقاله بازیابی رمز عبور مراجعه کنید.

آموزش بازیابی رمز عبور اینستاگرام

اکانت شما هک شده است.

اگر مطمئن هستید که رمز عبور و دیگر اطلاعاتتان را درست وارد می‌کنید؛ اما باز هم نمی‌توانید لاگین کنید. اگر اینستاگرام به شما می‌گوید که نمی‌تواند ایمیل و یا نام کاربریتان را پیدا کنید، به احتمال زیاد هک شده‌اید و باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهید. به منظور انجام اقدامات لازم، مقاله بازگرداندن اکانت اینستاگرام را مطالعه فرمایید.

 

تشخیص رفتار غیر معمولی

این حالت در صورتی پیش می‌آید که:

  • ریپورت شده باشید
  • از وی‌پی‌ان‌های مختلف استفاده کرده باشید
  • به صورت مکرر از حساب خود خارج شده و به آن ورود کرده باشید
  • یا ایمیل و شماره تلفنتان را مدام عوض کرده باشید.

باید حواستان به این موارد باشد چراکه اینستاگرام آن‌ها را اگر این اتفاق افتاده باشد، اینستاگرام شما را از اکانتتان خارج و به اصطلاح بلاکتان کرده و به هنگام ورود از شما می‌خواهد که ایمیل یا شماره تلفنتان را تایید کنید. برای رفع مشکل بلاک موقت اینستاگرام باید ایمیل و یا شماره تلفنی که به اکانتتان متصل است را وارد کنید تا اینستاگرام یک کد به آن بفرستد. با استفاده از این کد می‌توانید مجددا لاگین کنید. *حتما در این مواقع شماره تلفن و یا ایمیلی که به اکانتتان متصل است را وارد کنید در غیر این صورت نمی‌توانید پیج خود را بازیابی کنید.

آموزش کامل  دیلیت اکانت اینستاگرام

اکانتتان دیسیبل شده است.

این مورد بسیار دشوار است زیرا خود اینستاگرام اکانتتان را مسدود کرده است چراکه قوانین آن را رعایت نکرده‌اید. در این حالت با ارور Your account has been disabled for violating our terms مواجه می‌شوید. اینستاگرام محدودیت‌های برای فعالیت در آن وضع کرده که عبور از آن‌ها منجر به بسته شدن اکانت شما خواهد شد. این محدودیت‌ها شامل:

  • فعالیت‌های مشکوک، لاگ اوت و لاگین‌های مکرر، تعویض مکرر ایمیل و شماره تلفن متصل به اکانت
  • فعالیت ربات گونه مثل فالو و آنفالوی رگباری پیج‌ها، لایک و کامنت زیاد در طول روز و با فواصل زمانی کوتاه
  • اتصال هرگونه اپلیکیشن و ربات به اینستاگرام مثل برنامه‌های دیلیت اکانت، برنامه‌های بازیابی رمز، دانلود عکس و برنامه‌های افزایش لایک و فالور
  • انتشار محتوای غیراخلاقی، توهین‌آمیز، تبعیض‌نژادی، لایک و کامنت این قبیل محتواها

برای برگرداندن پیج دیسیبل شده چندین راه وجود دارد که می‌توانید آموزش تصویری آن‌ها را در مطلب بازگردانی پیج اینستاگرام ببینید.

آموزش بازیابی پیج دیسیبل‌ شده اینستاگرام

حل مشکل ورود به اینستاگرام

یکی از دلایلی که در ایران خیلی پیش می‌آید، مشکل اینترنت است. گاهی فقط باید اینترنت خود را چک کنید و مطمئن شوید که متصل است. از دیگر دلایل رایجی که مطرح است، مسئله VPN و تغییر آیپی شما است. اینستاگرام به تغییر آیپی بسیار حساس است و اگر از VPN استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که همیشه با آیپی یک کشور خاص وصل می‌شوید. مثلا اگر یکبار به سرور آمریکا وصل شدید، برای همیشه از همان سرور آمریکا استفاده کنید. همچنین توصیه می‌شود از بخش تنظیمات لوکیشن اینستاگرام خود را خاموش کنید.

همچنین برای پیشگیری از بروز مشکل، تاریخ و ساعت تلفن همراهتان را هماهنگ با کشور سرور انتخابی خود قرار دهید. (مخصوصا این اواخر که با مشکلات جدید اینستاگرام و فیلترینگ مواجه هستیم)

توجه کنید که بعضی اوقات مشکل از تلفن همراه ماست. ممکن است به دلیل آپدیت نبودن سیستم عامل آن به مشکل برخورده باشید. سعی کنید سیستم عامل موبایل را آپدیت و سپس آن را ریستارت کنید. احتمالا مشکلتان حل خواهد شد.

در برخی موارد نیز دستگاه ویروسی شده است. یک ویروس‌کش نصب کنید تا فایل‌های مشکل‌ساز را شناسایی و حذف کند. حتی می‌توانید خود اینستاگرام را حذف و مجددا نصب کنید. البته به خاطر داشته باشید که برای این کار باید به ایمیل و یا شماره موبایلتان دسترسی داشته باشید.

آموزش کامل  بازیابی رمز اینستاگرام

رفع مشکل try again later در اینستاگرام

اقدامی که برای رفع مشکل try again later در اینستاگرام  می‌توانید انجام دهید، پاک کردن کش و دیتای آن از موبایلتان است. با این کار، می‌توانید شروعی دوباره با اینستاگرام داشته باشید. برای پاک کردن کش و دیتای اینستاگرام وارد تنظیمات گوشی موبایلتان شده و قسمت اپلیکیشن‌ها (Apps) را باز کنید. اکنون در این صفحه به دنبال اینستاگرام بگردید و روی آن کلیک کنید.

رفع مشکل try again later در اینستاگرام

در این مرحله گزینه فضای ذخیره‌سازی (Storage) را انتخاب کنید

 

پاک کردن کش اینستاگرامدر صفحه‌ای که باز می‌شود دو گزینه Clear cache و Clear data را ‌می‌ببینید. توجه کنید که گزینه Clear cache تنها حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کرده و فضای موبایلتان را آزاد می‌کند؛ اما گزینه Clear data شما را از اکانت‌های اینستاگرامتان لاگ اوت کرده و شما باید دوباره لاگین کنید.

کلییر دیتا اینستاگرام

 

در برخی موارد هم تنها باید اینستاگرام خود را آپدیت کنید. اگر مدت زیادی است که این کار را انجام نداده‌اید، حتما به سراغ گوگل پلی زفته و این اپلیکیشن را آپدیت کنید.

رفع مشکل استوری اینستاگرام

دو حالت برای این مشکل وجود دارد.

  • یا نمی‌توانید خودتان استوری بگذارید.
  • یا نمی‌توانید استوری‌های دیگران را ببینید.

اگر در حال آپلود کردن ویدیو هستید به خاطر داشته باشید که تنها ویدیوهایی با فرمت mp4 و mov و گیف را می‌توانید آپلود کنید. احتمالا باید فرمت ویدیو خود را تغییر دهید.

در هر دو مورد چند ایراد کلی وجود دارد که احتمالا با یکی از آنها مشکل شما برطرف می‌شود.

  • اپلیکیشن اینستاگرام شما قدیمی است
  • حافظه گوشی شما پر شده است
  • مشکل سرعت اینترنت

برای رفع این مشکلات می‌توانید از راهکارهایی که در بالا ذکر کردیم کمک بگیرید. به احتمال زیاد مشکلتان حل خواهد شد.

در برخی موارد هم باگ خود اینستاگرام است مخصوصا در زمان تست قابلیت‌های جدید. در این حالت تنها کاری که از دستتان برمی‌اید صبر کردن برای آپدیت بعدی است.

حرف آخر اینکه مشکلات اینستاگرام بسیار زیاد هستند و هر روزه هم بیشتر می‌شوند و بعضی از مشکلات با گذر زمان برطرف می‌شوند.

   امیدواریم که آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام برای شما مفید بوده باشد. اگر سوال در مورد این مطلب دارید می‌توانید زیر همین مقاله بپرسید و یا برای دریافت مشاوره از کارشناسان با تجربه مشکلات کامپیوتری و موبایل از راه‌های زیر تماس بگیرید

شماره هوشمند کشوری: تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور بدون صفر و کد

 1461 907 909

تماس اعتباری: تماس با موبایل یا تلفن ثابت با 40 درصد تخفیف

خرید بسته تماس 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *