درباره ما

سیسبان چگونه کار می کند؟

پشتیبانی 24 ساعته

شبکه هوشمند سراسری

1461 907 909

تماس با سامانه هوشمند سیسبان از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور و پرداخت یک ماه بعد روی قبض تلفن 

مشکلات کامپیوتری

سامانه اعتباری

خرید بسته تماس با  40 درصد تخفیف با قابلیت تماس از تلفن همراه و تلفن ثابت

مرحله آغازین

مطرح کردن مشکل با کارشناس مربوطه

 در ابتدا مشکل کامپیوتر و یا موبایل خود را با کارشناس مطرح می‌کنید و کارشناس با توجه به مشکل شما به صورت تلفنی و یا در صورت نیاز با برنامه انی‌دسک مشکل شما را برطرف می‌نماید.  (بدیهی است در این روش فقط کنترل موس و کیبورد در اختیار کارشناس است و امنیت اطلاعات شخصی شما به خطر نمی‌افتد)

مرحله پایانی

حل مشکل شما و پایان مکالمه

مشکل 98 درصد از کاربران تا این مرحله برطرف شده و مکالمه پایان می یابد و بدیهی است بعد از پایان مکالمه هیچ هزینه اضافی بر روی قبض شما محاسبه نمی گردد. در صورت برطرف نشدن مشکل و یا عدم امکان رفع مشکل به صورت تلفنی، سرویس خدمات در محل سیسبان به کمک شما می آید و کارشناس ما در زمان تعیین شده از سمت شما در محل کار یا منزل شما (فقط در تهران) مراجعه کرده و مشکلات کامپیوتر یا موبایل شما را برطرف می نماید.